Patchek

2010.03.02

Az 1.1-es patchnotes

2010.01.21

Általános
– A játékos név változtatás a weblapon mostantól csak úgy működik, hogy előtte törlöd az összes karakteredet
– A maximum szint mostantól 50. (minden képesség és eszköz 30-as szinten már elérhető) A szintkövetelmények és árak ehhez mérten módosultak a festékek, felszerelések használatához
– Emote-ok működnek küldetések alatt is
– A pontszám el lett távolítva a statisztikai képernyőről, az ügynökség neve lett hozzáadva
– A káromkodás szűrőt ki lehet kapcsolni a beállításokban
– A bajuszok visszatértek!
– Apróbb változtatások a bevezető küldetésben és a játék egyéb pályáin
– Figyelmeztetés a karaktered törlését megelőzően
– AFK animáció mostantól ácsorgás
– A feladatoknak mostantól in-game szövege is van az ikonja alatt. Ezt lehet engedélyezni/letiltani a beállításokban
– F2
– Egyéb hiba és teljesítmény javítások

PvP
– Javított feladat mutató ikonok a térképen

Crafting/Blueprints/Auction House
– Számtalan hiba javítása
– A következő tárgyak eltávolítása: Scrap Armor Mesh, Scrap Weapon Spring, Partial Weapon Barrell és Partial Armor components
– Az Uncommon Blueprint-ek mostantól ugyan azt a Scrap-et és Partial komponenst használják: Scrap Metal és Partial Assembly. Ez egyszerűbbé teszi az Uncommon fejlesztések készítését.
– Uncommon Blueprint-ek vásárolhatóak Dome City-ben. Ezek a  Blueprint-ek véletlenszerű fejlesztést adnak.
– A Rare és Epic Blueprint-ek mostantól specifikus skill-t igényelnek a gyártáshoz. A Rare 100, az Epic pedig 200-as skill-t.
– A High Security, Max Security és Double Agent PvE küldetések megnyerése extra loot-ot ad.

Medics
– A mérgezés alapvető változásokon ment végbe. A lassítást eltávolítva, illetve a gyógyítás csökkentő debuff erősítve.
– Agonizer – Lassítás eltávolítva, megnövelt Heal csökkentő debuff 15%-al
– Pain Gun – Csökkentett lassítás és repülés lassítás hatás
– Poison Aura – Csökkentett kezdeti sebzés. Eltávolított lassítás, megnövelt heal csökkentő debuff 15%-al
– Poison Grenade – Eltávolított lassítás, megnövelt heal csökkentő debuff 15%-al
– PowerVirus Grenade – Eltávolított lassítás, megnövelt heal csökkentő debuff 15%-al
– Neutralize Wave – A Neutralize Grenade Neutralize Wave-re változtatva. Úgy működik, mint a Poison Aura, de leveszi az ellenségről a buffokat és mérgez. Lassítás eltávolítva, megnövelt heal csökkentő debuff 15%-al.
– Frenzy Wave – Csökkentett heal
– Protection Wave – Csökkentett heal
– Power Wave – Csökkentett heal

Skill változások
Fighting Medic – Méreg lassítási hatás erősítése eltávolítva. 7% AOE sebzés a Heal bonuszon felül.

2010.01.14

Melee
– A továbbiakban, a melee fegyverek nem fogják befolyásolni ellenfeleink sebességét, nem fogják azt csökkenteni (jelenleg egy igen nagy debuffot kapnak a játékosok, így igen nehéz az esetleges menekülés). Ugyanakkor a melee támadások blokkolása továbbra is 50%-al fogja lassítani a játékosokat, így a védőnek lesz lehetősége a menekülésre.
– A játékosok elleni melee sebzésből némileg visszavesznek, azt némileg növelik a robotok ellen

Crafting
– A blueprintek, véletlenszerű upgradekhez, eladóktól is elérhetővé válnak
– A blueprintek, craftot követően, a későbbiekben nem fognak megsemmisülni
– A blueprintekhez több alapanyag fog kelleni (eddig sem kellett kevés)
– A crafting szintezéséhez, csak egy bizonyos számú upgrade legyártása szükséges (kb. 100-200 ritka upgrade)
– Azok a blueprintek, amelyek mission-okból esnek, látható stattal fognak rendelkezni (eddig ha rámentünk a kurzorral nem írta ki miből mennyi kell, az adott upgrade elkészítéséhez)

Upgrade-ek
– A későbbiekben egy-egy upgrade-et 100-szor használhatunk, mielőtt az megsemmisül
– Még megjelenés előtt elérhetővé válik egy árus, aki képes ezeket az upgradeket javítani

Általános
– Több tárgyat is el tudunk majd adni egyszerre (halleluja, vééégre, hozsanna néki)
– Alt+tab-ra már nem crash-el a játék, vagy csak kevesebbszer (nekem még egyszer nem esett szét ettől a művelettől)
– Elindulnak a tesztek, a gyengébb teljesítményű gépeken is
– Akadozások kiküszöbölése, új misszióhoz csatlakozáskor

Matchmaking
– Új opció, amivel a játékosok hasonló szintű játékosokkal tudnak mérkőzéseket játszani
– Új opció, amivel a játékosok látni fogják, hogy mely missziókhoz csatlakoznak teljes csapatok, így nem kell szembesülniük egy esetleges premade csapattal
– A PvE missziók már nem raknak össze 2-nél több, azonos kaszttal rendelkező játékost, természetesen premade csapatokkal a továbbiakban is lehet majd misszióra jelentkezni