AvA változások

Íme a beígért poszt, az 1.3-as patchet követő AvA változásokról:

  • Az AvA ezentúl egyetlen világtérképre korlátozódik, a korábbi területeket bezárják. Napi 23 órán keresztül lesz nyitva, (helyi idő szerint) minden nap délelőtt 11-től nyitja meg kapuit.
  • minden AvA szezon fix napokra lesz osztva (kezdetben egy szezon 27 napig fog tartani, egy nyílt nappal az új szezon kezdete előtt), minden 4. héten új szezon veszi majd kezdetét.
  • amint egy zóna megnyílik, az első napon random módon lehet majd az új hexekre bidelni (egész álló nap). Ez a mechanizmus azt hivatott meggátolni, hogy adott térképet ne azonnal foglalják el azon csapatok, akik már a megnyílás pillanatában tudnak bidelni a hexekre.
  • adott AvA szezon végén a zónákat resetelik. A győztesek nevét beleírják a nagy gumimaci kódexbe (Hall of Fame), a megtisztelő cím mellé pedig achivement-eket és in-game jutalmakat kapnak. Az AvA combat felszerelések (pl.: Vandal, Rocket Platform) az Ügynökségek birtokában maradnak, a non-combat felszerelések, (mint az AvA blueprintek és komponensek) a zónával együtt resetelődnek.
  • a hexekre továbbra is lehet majd létesítményeket telepíteni, amelyek alapanyagokat bizosítanak az Ügynökségek számára. Bármely Ügynökség, amely open for production státuszba kerül, annak hexeit bárki megtámadhatja.
  • az Ügynökségek adott napon bármikor open for production státuszba kerülhetnek, ehhez nem kell mást tenni mint az AvA mapon megnyomni az OPEN TERRITORIES gombot (gyorsgomb: Y). Az Ügynökségek ( főleg ha kivánnak alapanyagot termelni) naponta minimum 1 órát kell, hogy ilyen státuszban legyenek és maximum 3 órát lehetnek open for production alatt.
  • Ahhoz, hogy egy zónát open for production státuszba tegyünk, engedélyeznünk kell az Allow Facility Management-et az Ügynökségen belül
  • Az Ügynökségek abban az esetben is támadhatók, ha nem open for production státuszban vannak. Minden harcban megszerzett hex, a harcot követően még 1 órán keresztül támadható, függetlenül az adott Ügynökség open idejétől.
  • Az Ügynökségek minden 72 órában minimum egyszer open for production státuszba kell hogy kerüljenek. Ha ez manuálisan nem történik meg, a játék automatikusan megnyitja az Ügynökséget 1 órára. Az Agency status képernyőn nyomon tudjuk követni a legközelebbi auto-open idejét.
  • Minden gyártható AvA áru kap egy nettó értéket, ami a gyártására fordított energiát hivatott tükrözni. Minden szezon végén az az Ügynökség lesz a győztes, amely a legtöbb nettó értéket (Net Worth) képes felmutatni (tehát a legtöbb stuffot gyártotta).
  • Ha egy AvA áru eladásra kerül vagy megsemmisül, mivel az már le lett gyártva, annak nettó értéke az adott Ügynökségénél marad. Ha a csapatunk egy Theft misszió során vall kudarcot, akkor a nettó érték az ügynökség teljes nettó értékéből kerül levonásra (loot tábla dobás alapján).
  •  Azon AvA áruk, amiket egy sikeres Theft misszió során szerzünk meg, nem adódnak hozzá az Ügynökség nettó értékéhez (ettől függyetlenül azon tárgyakat, felszereléseket tudjuk majd használni).
  • Néhány AvA áru 300+-os craftinggal gyártható. Ezen áruk nem számítanak bele az Ügynökség nettó értékébe, ellenben harcban felhasználhatjuk azokat illetve AH-ban is értékesíthetők.
  • Az eddigi Ügynökség adó-rendszer megszűnik. Jelenleg minden 8 főnél nagyobb Ügynökségnél egy automatikus 10%-os “adó” kerül bevezetésre. Minden erőfeszítésünkért kapott kreditre jár egy 10%-os bónusz, ami automatikusan az Ügynökség kasszájában landol. Tehát ha egy misszió során 1000 kreditet kapunk, akkor az ügynökségünk 100 kredittel gazdagodik a bónusz miatt.
  • Az Ügynökségek maximális létszáma 150 fő lehet. Az Alliance-ok létszáma nincs korlátozva.
  • Ha csatlakozunk egy Ügynökséghez, azt 72 órán belül nem cserélhetjük le egy másikra.
  • Az Ügynökségek, az Agency Managementen keresztül megadhatják az “otthon régiójukat” (Europe, North America, Pac-Rim). Minden általunk birtokolt terület, a saját régiónkból fog szervert indítani. Tehát ha megtámadunk egy Ügynökséget, aminek a base region beállítása Európa, akkor EU szerveren fogunk harcolni.
  • Minden Ügynökséggel rendelkező játékos napi 4 Conquest tokent szerezhet AvA harcokból: egyet-egyet minden birtokolt hex után a production session végeztével és csak azon napokon, amikor az Ügynökség open for production státuszban van. Command Center-el (H.Q.) rendelkeznünk kell a tokenek begyűjtéséhez.
  • Az Ügynökségek ezentúl nem tudják megvédeni szövetségeseiket védelmi létesítményekkel (defensive facilities).
  • Azon hexeken, ahol “tulajdonosváltás” történik, minden létesítmény megsemmisül.
  • Ahhoz hogy megkapjuk a “szomszédosság” (adjacency) bónuszt, aminek a lényege, hogy területeket csatolunk a Command Center-hez, az Ügynökségünknek minden kapcsolódó területet birtokolnia kell (korábban az alliance által kontrolált területek is számítottak). A bázisok egyelőre kikerültek a játékból, később lehet, hogy még visszatérnek más játékmódokkal, jutalmakkal.
  • Két új AvA map a Theft missziókhoz.
  • Minden AvA adó el lett törölve (már nincs adó a játékosok száma után vagy a birtokolt hexek után). Az elsődleges költség a licitálás (bidding) maradt az AvA-val kapcsolatban.    

Hozzászólás