Live kliens

Mint azt bizonyára már többen olvastátok, a hivatalos blogon egy poszt is megerősítette azt, amiről a béta fórumokon már régebb óta beszélnek: az este folyamán elérhetővé válik a játék végleges (live) kliense. Amint tölthető lesz a steam szervereiről, frissítjük a hírt.

*0:04, van egy olyan érzésem ebből már csak reggel lesz valami, minden esetre én leszedem a béta klienst

*7:17 töltöm a live klienst, jelenleg 750-800 Kb/s-el jön, live cd kulcs érvényesítve, nevem lefoglalva (ezt senki ne felejtse el megtenni), meglepő módon 6.5 giga a teljes kliens

6 hozzászólás to “Live kliens”

  1. 2:19 megy a live download, töröltem bétát szedem ezt 🙂

  2. Kb 2:25 óta próbálkozom, de sajna a szerverek totál leterheltek és nekem nem engedik elindítani a letöltést. :S Remélem még az éjjel legalább addig eljutok, hogy elindíthassam 🙂

  3. Jön ez szépen, 1.7 MB/s-el 🙂

  4. a steam settingsbe lehet mirrort választani, a románt ajánlom nagyon kevesen használják, és nekünk még egész emberi arra a sávszél. nevet én is lefoglaltam, meg éjszakára bent hagytam a gamet lejött. de vajon mi lehet 6,5 giga benne? ….

  5. Béta kliens is ennyi volt, szóval nem meglepő a méret

  6. Nálam 7,05 giga a mappa. 🙂
    Az Agencymből a zárásnál valaki beszélt egy devvel, aki azt mondtha, hogy a betaban a contentnek csak a 25% volt ott megnyitva. Valószínűleg ezért lett több a letöltés. Csak remélni merem, hogy ez igaz is és még rengeteg kisebb-nagyobb újdonsággal fogunk találkozni a liveon. 🙂

Hozzászólás